петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija - Kladionicarska














Ovaj vikend rešio da kladionu oderem,
ali već na prvu tekmu obori me Totgenhem!
U pola 7 Čelzi, od 8 su francuzi,
od 12 argentinci pa ću malenu da guzim...
Čekao sam špance Betis - Sosijedad
iz keca u kec al u prvom gol mi ne da!
Ceo dan nervozu, utapam u čaši.
gužvamo tikete, svi braća košarkaši.
Prošli vikend jurio sam ali gde baš danas
da na prelaz uteknu mi Tvente i Las Palmas..
Jedan za 5 soma, drugi sedam i po
evo metar dana kako tiket nisam digo..
Ovde čekam GG ovde imam Romu,
ako ga zamreži Totti nadaću se nekom somu.
Ne mogu da gledam, aj na teletext okreni,
sve u svemu loš sam, obrni - okreni..

Ref:

Tiket po tiket, soma po soma,
to je večna ljubav moja kladiona.
Lista me čeka, imam sve što treba.
Bleja sa ortacima - riba neka čeka..
Tiket po tiket, soma po soma,
to je večna ljubav moja kladiona.
Lista me čeka, imam sve što treba.
A kući zaboravio sam da odnesem leba...


Fudbal je glavnica i basket je okej,
al počeo sam skoro redovno da igram hokej.
Pratim neki Kanzas i malo neke ruse.
Više nemam mora da zajmim kintu od Muse..
Kad je slabo kolo nekako me hoće kinta
Ali sve je dobro dok ne dohvatim se singla..
QPR me prodo mislim negde puta bezbroj..
Koliko me neće, počeću da igram bejzbol!
Kad me neće tiket, uplatim aparate,
knjige ili mega jack - na tebi je brate.
Ma neće da da ništa seme li mu jebem,
a punim ga ceo dan, treba menjam evre!
Onda dodjem kući da legnem u krevet 
i psujem sebe koliki sam kreten...
I psujem sve po spisku da oči mi ne vide 
i kažem neću više, al ujutru opet idem...

Ref: 3x


MP3 Download: Belleti Srbija - Kladionicarska.mp3

Нема коментара:

Постави коментар