петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija - Bio Si Taj Prijatelj 2010















Nikom nikad nije bilo jasno cemu sav taj cim,
kada tripuju te drugi da cu da te ostavim,
tolko toga mi pruzas, tolko toga ta dusa
imala je oci da vidi i usi da me slusa.
Kada su te se svi plasili, bio sam u naletu
da odbranim te jer cesto gresi se u napadu,
utakmica nema znacaj, izmedju smeha i placa
stvarnog i traca uspeh je kada stvarnost nadjaca!!!
sada ulicama raznih gradova koracam,
raznim koracima opet se tebi vracam,
nismo jedno za drugo to smo mislili
nada nije umrla na nas nije stavljena tacka...
Bio si mi taj prijatelj a i dan danas si
kada davis se tada svima su krivi talasi...
Upozorenje za stop da se dise kroz nos
o cemu se zapravo radi samo ti znala si...

Ref: 2x

O glavi mi radis... (sta)
Kada ces to da shvatis?( Kada Brate?)
Za svako tesko pitanje,bio si taj prijatelj...

Druga strofa:

Osvrt u reanost, palim, gazim nazad sam...
O da li da pazim ili da taj razum bacim na
teshke i lepe momente a moment bedne pohlepe
delili merili poglede misli blede pored nje!!!
Reci govore da ne bih trebao,
al' me odaje taj lik ogledalo,
poraz potaje u meni poznaje
ukus pobede dalek mi postaje..
I opet sam prijatelju kompas dao,
on ga izgubio pao, osecaj kao nije me znao!!!
O cemu je razmishljao kad sam mu bio u prvom planu. 
po danu u stranu za mladu granu slomio manu...
I anu nikad nisam pit'o shto bi joj bio bash taj 
prijatelj kad zna da sam u nju zaljubljen sad...
Uvek i zauvek da me njene usne ljube,
ona je djubre al mi nesto jos ne da da je kunem...

Ref: 2x

MP3 download: Belleti Srbija - Bio Si Taj Prijatelj.mp3

Нема коментара:

Постави коментар