петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija - Posao 2010
















Bez posla sam brate jos od dve hiljade osme
pre godinu dana sam se vratio iz vojske
i od tad nista nekad kapne neka kinta
a i kad kapne mahom kapne neka sitna
a brate nisam tip sad da izadjem i serem
da prodajem ta sranja da bi imo hleb da jedem
al nisam ni ta picka nikad necu cuti "druko si" 
cimo sam se s rijom ali radi drugih gluposti
bor je teska rupa cela zemlja teska rupa
moja gajba je od supa samo pet minuta
buraz mi je koman on je svima njima poznat
mrzim sto me cimaju i merkaju zbog toga
stoput mi bre dodje da odem iz nehata
obijem par radnji jer da drugo radim nemam sta 
vec dugo ne spavam i ne pricam ti bajke
ja mnoge stvari nisam uradio zbog majke

ref:

zato hocu postovanje i hocu svoje pare 
znam da tu su negde i zato idem dalje 
ja hocu da me pamte jebes svo to sranje
ja hocu da me cuju jer imam sta da kazem
ja hocu postovanje i hocu svoje pare 
znam da tu su negde i zato idem dalje 
i sta sam sve prosao kroz ovo rep sranje
kad vec stigo sam do ovde ne smem sad da stanem



Imam dvaes dve i nemam nikog u zivotu 
da ne radim rep zaglavio bih corku
i dalje svoje snove jurim svet je ceo moj sad
i dalje sanjam kiosk i u njemu repertoar
nastupe po Srbiji zelim da mi neko plati
jer to je moj posao drugo nemam sta da radim
hocu da svi ljudi cuju moju pricu
ja nisam onaj slepac sto u pesmi ima picku
ja sam kvalitetan hocu svoje parce hleba
siguran sam tebra da u repu ima repa
nego niko nema smeka da se iscima za cert
svi kod kuce reperi zive internet
zato nam je scena - da danas nema scene
takva nam je slika zato sto je svako reper  
nisam cuo dobru stvar jer je autotun u modi
sve to traje mesec dana i zavrsi u korpi

ref:

MP3 Download: Belleti Srbija - Posao.mp3

Нема коментара:

Постави коментар