петак, 22. март 2013.

Belleti Feat. Stefan Pipic - Da l' Je Ovo San















Belleti :

Ne znam jel je ovo san, na porukama svaki dan,
samo cekam taj trenutak da je vidim bar na sat,
bar na tren da sam njen, bar na tren da je moja,
bar ko lek da me uzme to je igra kratkog spoja,
oboje smo tankog sloja ali prefinjeni jako,
iznutra puni dobrote a srca tanka ko staklo,
slatki kao cokolada kiseli ko pomorandza,
ko jafa sto se hasa kada se zadimi gandža,
ne znam dokle ce da traje a nije ni pocelo,
a sve lepo kratko traje da l uopšte da pocnemo?
Da l uopšte da sanjamo da ce nešto biti s nama,
al ko nije sanjar ko da nije ziveo do sada!
Eto uspela si nešto što je samo jedna do sad,
zbog koje mi je život sranje a seda je kosa,
ja sa sedom dlakom sedim sad u 25oj,
s trideset i sinovi bi me nazivali dedom...

refren:

Stefan Pipic:

Da l je ovo san, jedno drugom dopali se,
uzmi me za dlan, jer nismo probali se...
Da li vidiš nas u ovom svetu boli,
da li zivi strast dok svako slepo voli..  
Gledaj da nam ne ostane žal što nismo probali sve...


Da l u meni vidiš dobrog coveka il repera,
to je bitno pitanje drugo želim da ne gledaš,
želim da me doživi sasvim obicnog i normalnog,
jer svakoj bivšoj smeta misli svaku zelim oralno...
A moralno sam ucen da pošten sam i veran,
imam samo cisto srce koje izda me ponekad,
i ponekad placem sam al ne zato sto sam picka,
a taj koji suzu ne pusti taj nije prošo ništa!

Imam mnogo planova, al ne želim da me pratiš,
jer ja necu da mi glumiš devojku, takve batalim,
za mene je ljubav kad je obostrana sasvim,
kada misli o tebi mi nocu ne daju da zaspim!
I tek što je ustala ostavlja mi trag na usnama
nijedna nije uspela ni one s kratkim suknjama...
Ja tužan sam i srecan jer je nada uvek vecna
to je nada da ce jednom možda sa mnom biti srecna!

ref:

Divno je imati nekog pa makar u mislima,
jer iako nije tu, vredi jer je istina.
Vredi svaka rec ti veruj mi, a videceš i sama,
takva vredi da joj mojoj dete sutra kaže mama!
Jer je ona tako dobra, umiljata, nije zlobna,
nije kobna vec za moje srce jeste neophodna,
vredi kao kiseonik, danju nocu ti se molim,
da mi svoje srce daš, da mi kažeš da me voliš...

ref:

MP3 Download: Belleti feat Stefan Pipic - Da l' je ovo san.mp3

Нема коментара:

Постави коментар