петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija - Moj Život 3














Znam da se dosta ocekuje od mene,
s' 25 u januaru a još ništa iza sebe.
Zna se da loše ljude zivot retko melje,
jer kakav si covek nema veze s tim dal imaš srece...
Dugo sam u repu al sam kao nov u ovom
posle 6 dina tek pocinjes da pamtiš svako slovo,
pare nisu sve ali svi smo u trci za svotom,
pazi ne dižem se kada ti kazem da vredim mnogo!
Imam brata koji sme ludu glavu svuda da stavi
putevi nam nisu isti jer ja biram teži nacin!
Nisam prošao sve ali prošao sam dovoljno
da rasudim dobro izmedju skupog i povoljnog.
Moja je majka jedna vrlo hrabra zena
njoj sam zahvalan do neba za nas ne može da nema!
Šta me sve muci nikome ne odajem
stavljam život na papir al stranice ne prodajem!


ref:

Dok idu dani sve sam bliži vrhu iz dana u dan
moj život kao kaznu živim ali uvek isti sam.
Jutrom izgubljen se budim nocu pijan nemam sna
osecaš bol ko da svaki stih je krvlju ispisan!


Moj cale je tek prica za sebe,
isto što i ja nece da doživi moje dete!
Otac ne treba biti na papiru samo,
kad sam pocinjao rep reko je: "Ajde beži tamo..."
A sad svi redom kažu da sam buducnost scene,
kad nemam keš dosta puta tad ulice zovu mene
što mi je ovakav život dva puta sam hteo tako,
prvi put sam slušo srce, drugi put vec nisam plako.
A pošten je budala - vidiš ima istine,
no šta ceš s istinom kada te beda pritisne?
Kad te zove drugar na pice,a nemas ni kinte
presedis kuci - a njemu kazeš da ti se ne ide!
Jebeš brige, nema te knjige koja ce da,
da te nauci životu ako neces ti sam!
Mnogo riba bi me htelo al je srce dato jednoj,
koja bila je uz mene kada ljubio sam beton!!!

ref 2x:

MP3 Download: Belleti Srbija - Moj Život 3

Нема коментара:

Постави коментар