петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija - Kurva do Kurve














Daj upali dzok da se opustim i legnem,
da pomerim misli negde jer inace cu da skrenem...
Nemoj da me pitas brate kako je na poslu,
jer ne radim nista pritom sve dajem na kocku...
Rulet ili knjige ili neke druge igre,
nekad bio sam u drugoj stigo sam do prve lige.
I kako sam stariji slabo osecam se srecno,
stigo sam do dna ali bar i dno je nesto...
Sta bih vise mogo u ovom kurcu od zemlje,
palim fon daj mi broj zovem tu kurvu da kresnem.
Ja je zovem tako, al u stvari to joj nije poso.
Da nema sexa ne bih imo jedno zadovoljstvo!
Svaka mene konta ne lozi se na poznate,
od dobrih devojaka za kes su sve iste postale...
Iste drolje danima ja uglavnom sve srecem,
od 9 od 10 mozda samo jedna nece...

REF:

Kurva do kurve - ista je druga ko prva!
Kurva do kurve - prvoj na sise druga guta!
Kurva do kurve - jedna oral druga anal!
Kurva do kurve - brate svaka ti se dala!


I dok spremam album zapalim jos jednu spravu,
ceo zivot pio pivo sada sam preso na bambus...
Zene su ko vino sto su starije to bolje,
al u jednom nema razlike da sve su iste drolje...
Da joj smirim bubice pa samo sirim rupice
neces da mi pusis? aj bre kurvo gubi se...
Te seljanke sa sela sisle pa mesto u grad,
skinu pantalone pa mi sve sednu na 'rac..
Niske ili visoke ja vise volim nize,
volim kada stenju ali ne volim da vriste...
Vole da ih vole da ih boli i to vole,
dok su mlade budu dole - posle same traze gore.
Nebitno da li su nevine kad svaka kaze: "jebi me".
Kada dam joj zeli me brate ne da da prekinem!
Koja nece, e pa vala karam drugu vidi,
duge veze - neka hvala, meni se jos uvek zivi...



REF 2X:



Нема коментара:

Постави коментар