петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija - Nije Sve Za Keš feat. Replay
















REPLAY:

Trsrenik centar, reprezent
sa Belletijem uriniram na repere...
Izbriljiram sve versove i nestanem (bacim finte)
S ovim nikad ja ne prestajem.
Uvek kidam brate, uvek radim dobro,
a repere driblam, ko da driblam ih sa loptom,
o tom potom, znas da rime su mi otrov,
kad zavrsim sa strofom, buraz kazi da sam doktor...
Jeaa, jer to jebeno zasluzujem
jebem to sranje tebra mada slavom nisam usluzen,
rep mnogo volim znas da to mi nije usput,
sve sam dao, natrag za sad nemam cak ni kusur.
Rep stil moj znas da totalno je fresh
fensi hard kor, bas u svakom zonu sef
neponovljiv, pa ti nemoj da me kopiras.
I kako jasem matru slobodno me zovi kocijas..

REF:

Nije sve za kes
cirkam, duvam, pa onda rimujem.
Nije sve za kes,
svaka pesma u tom stilu je.
Nije sve za kes,
samo da dobre ribe pimpujem.
Nije sve za kes,
nemoj brate da se tripujes...

BELLETI SRBIJA:

Od mene realno ocekuje se uvek da pokidam
svaku matru roknem naucen da surovo otimam,
flow top, non stop, skroz svoj sam, jebem to..
Dokle cu da doguram? Nemam limit jebeno...
A ovih dana tema dana sam, a nema dana kad
leram gram za gram, takav skank, jak da nastradas.
Malo malo zvoni fon, uvek neka cica, 
cujem i dobro i lose brate bitno da se prica, o meni.
Znam da sam san svakoj klinki
na sceni sada pravim RANE ko SVABA I PINKI
bolji smo od vas pa se vidi zasto pizdis..
Kao dobar tekst, ne mozes da nas smislis, haah.
Now Im so fucking High,
nisam Big in Japan al sam vest ko samuraj.
Bambusam, bambus daj, dajem gas pa ne znam ko sam...
Jebo sam mu sad na matri i majku i oca...

REF: 2X

MP3 download: Belleti Srbija feat. Replay - Nije Sve Za Keš

Нема коментара:

Постави коментар