петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija & Uncle Dzo Feat. Flame & Kaja - Zivot















Uncle Džo:

Šta je to život? Šta je to prevara?
Ja se ne pretvaram, ne znam ni gde sam sad..
Šta je to laž? I šta je obmana?
Šta je to izdaja, ponovo snimam da...
Muče me pitanja, ne nisam siguran..
Šta je to bol brate, kome ja pripadam ?
Zašto su otišli, svi moji voljeni,
oni me prodali, kroz srce proboli!
Perfidni skotovi sa mnom se smejali,
sve snove snevali i nisu realni.
Elektrošokovi kroz koje prolazim,
samo kad pomislim kolko su me koštali?
Šta je to ljubav, zašto svi pate?
Nikad ne deli ljude oni nisu karte!
Znaš kada padneš ko će da stane,
da ti kaže: "šta se desilo moj brate???"
I kada plačeš osećaš se lakše,
ljudi su glumci i glume za medelje,
taktike razne i teško stanje,
kad hoće da te zgaze ne smeš da staneš!
Šta je to noć? I šta je strah?
Kad misliš da si sam i budan čekaš dan??
Šta je to radost i šta je sreća?
Šta je to bezdan ni sam više ne znam!?!
Zašto su gladni svi ovi ljudi?
Zašto pravednima nepravdni sudi?
Opet se budiš i nisi siguran
još jedan težak dan, ne ne ne nisi sam..

REF:
Flejm i Kaja:

Da li smo prokleti, il tako rođeni?
Da živimo dane, kao da su poslednji...
Mi nismo srećni svi, ali smo borbeni
Pa grizemo za svoje, do kraja lojalni!


Beleti Srbija:

U ovom svetu niko te ne razume
niko da pomogne, rađe gledaće da truneš!
Gde nam je svest, gde vodi novo doba?
Ljudi se troše i prodaju ko roba!
Zašto nas Bože ne usmeriš ka dobrom?
Zašto ne kažnjavaš onog što vara dobrog?
Iz ljubavi smo začeti, ali ko stvatno voli?
Ja još ne znam nekog ko ti se stvarno moli!
Zašto svi čekaju da se nešto desi,
kad si na dnu, tad te ne pitaju gde si?
Ništa od sebe samo neće da se reši
preuzmi odgovrnost onda kad grešiš!
Zašto je tolko teško reći oprosti?
Ko da kad mrziš imaš od toga dobit...
Svi su iz dana u dan sve više zlobni
situacije su bezizlazne a ishodi kobni!
Ovog trenutka teram te da razmisliš
da svoje misli u glavi dobro razbistriš!
Da malo bolje pogledaš sa oba oka,
da vidiš da l je svet u kome živiš dobar?!
Radi na sebi, stalno edukuj sebe
i nikad ne budi zavidan na boljeg od tebe!
A tada ortak potrudi se da bitku,
koja se zove život ne završiš sam u ringu!!!

REF:


MP3 download: Belleti Srbija & Uncle Dzo Feat. Flame & Kaja - Zivot.mp3

Нема коментара:

Постави коментар