петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija - Pusta Želja














Veliki sam emotivac , osoba sam srca mekog,
ti se meni mnogo svidaš, al nazalost imas nekog..
Dok te gledam tako cednu, nevinu i tako divnu,
mi jesmo daleko ali srce ne gleda daljinu.
Meni ide mnogo toga ali imam jedan problem, 
sanjam o tom danu kad cu moci drugom da te otmem!
Dok sam maštao o tebi baš je lepo prica tekla,
nisam znao da si s nekim bolje da mi nisi rekla...
I još ne znam kako, ali samo ti si razlog
sve me tera ka tebi a muci me milion "zašto"..
Kako neko tako stran, može biti tako bitan?
Kako neko tako velik drugom je jako sitan?
Za tobom ko narkoman, želim da prikrijem stvarnost,
ja te želim on te ima to je surova realnost.
I sad maštam još o nama i samo se pitam dokle?
Dok te nisam vido nisam verovo u ljubav na prvi pogled...
sample:
Sve sto moje srce trazi, sve sto moja dusa zeli,
to su jedne oci plave, to je jedan cvetic beli...

Ko moju glavu sluša kad sam gluv i sam?
Ko moje snove vidi ne sanjam ni dan?
Ko moje misli, mori ko mi daje dah?
Ne mogu da podnesem da si tudja sad...
Kad vidim suze ne znam tad zbog cega placeš?
Jer nisam znao da sam zakasnio... šta ceš.. 
Necu da tvrdim da sam bas sve što si htela,
NE MOGU TI RECI SVE JER RECI NISU DELA.
Ja samo zelim, da je ovo los san...
i da kažem sebi, to je samo loš dan...
Da l da se nadam, a da ti naudim necu,
jer ja nisam takav da kvarim tudju srecu!
Cekam svoju šansu, svako ima 5 minuta,
svako je dostigo cilj kad je probao sto puta!
Bicu uporan, znam šta je to što mi treba,
a do tada veruj mi da necu da ti smetam...

sample:

Hej vi hitri beli dani, beli dani tamne noci,
da l ce moja pusta zelja, ikada na red doci...

MP3 Download: Belleti Srbija - Pusta Želja.mp3

Нема коментара:

Постави коментар