петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija - Jug Će Me Ponovo Videti














Prvi derbi gledo sam sa sedam godina
to je prvi kontakt s tobom tada svest se rodila.
Nije me ucio ćale da te ludo zavolim,
vec sam vido jaku zelju da svi igraju ko tim!
Tvoje reke navijaca tada nisam bio deo,
al sam jednog dana znao da cu biti crno beo.
Dok sam te sluso na radiju ja znao sam kad tad,
da cu zbog tebe ja jednom da posetim glavni grad!
Kad sam posao u srednju skolu imo sam drugara,
pricao je da bi hteo da gledamo Partizana.
I osmoga novembra na mitrovdan blago meni,
prva utakmica na kojoj sam bio beše derbi..
Klackali se vozom do bg-a ohoho...
A u rakovici cujes: "svuda grmi okolo"..
Nije nam bilo svejedno, cigana je bilo svuda.
Ali stegli smo svi zube i skupili smo muda.
Otisli na stadion prvi put u svom zivotu,
mogao sam da dozivim do tad samo anegdotu..
Huk sa juga prepucavanja sa ciganima joj:
 "pusi zvezdo kurac moj partizan je sampion"!
Tada shvatio sam kakva je prava ludnica to,
i ne bese mi zao sto sam preso toliko.
Prvi derbi pukli smo sa ciganima tad,
ja u suzama a sever peva zigiceva 2..
Od tog momenta godinama isao sam stopom,
i kolko puta bez dinara ni sa kakvom klopom..
Kolko ljudi upozno sve je to za neveru,
na jednom derbiju pre tekme zickao na severu!
Shvatio sam da Partizan nisu samo utakmice,
to je deo vaspitanja i deo tradicije!
Po neke utico lose al mi je pomogo ipak
da prodjem u zivotu sto neko nece nikad!




PRVI REF:
Fudbalski to je hram,
stadion JNA,
na njemu igra Partizan,
tim za koji živim ja!!!


Godine prolaze, postajem sve stariji,
ljubav se ne gasi, vec zreliji su stavovi.
Pocetak bojkota me je udaljio bas mnogo,
od tada do danas u Partizanu nije dobro.
Znamo ko sta vodi sve i ko zgrce kolko,
i tada sam se povuko jer shvatio sam ono,
sto nikad nisam zeleo da kazem, al' je tako,
da Partizan vise nije isti kakvim sam ga smatro!
Da tu nema vise zara, sve se vrti oko para
oko transfera igraca oko zaracenih strana.
Da pravi navijaci vise ni nemaju gde
A jug se raspada, dok svetinja gasi se!
Od ubistva pa do sad nije reseno jos nista.
Dokle vise da se ubijamo, da li ima smisla?
Ko ce majci da vrati izgubljenog sina?
Da li su to stvari cime hvali se tribina?
Ja zelim Partizan al onaj od pocetka price.
Kad sam se ko mali radovo, kad svakom golu vicem!
Kad sam vido da je sport bio na prvom mestu.
Kad sam video borbu i zar u svakom gestu!
Kad zavlada sloga i postanemo jedna snaga.
Kad parola bude "Brat za Brata" a ne "Brat na Brata" !
Kad sa nestrpljenjem cekam da dolaze vikendi,
kada se to vrati JUG CE ME PONOVO VIDETI!!!

DRUGI REF:

Njemu ću pevati,
njega ću bodriti,
do zadnjeg dana života svog,
voleću Partizana mog!!!



MP3 Download: Belleti Srbija - Jug Ce Me Ponovo Videti. mp3 

5 коментара: