петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija Feat. Zekaj - Protiv Sistema















Zekaj:

Širimo se kao zaraza, ti nas zoveš vandalizam
deca sa ulice koja pokreću mehanizam.
Gospodine predsedniče, znam da me cuješ,
vratiće vam duplo, još jedan ce da umre!
Previše ste jaki, legimišete klince
ko u ovoj zemlji juri negativce?
Na svakom ćosku, vidjam svoje drugove,
podmitili ste Boga, potkupili sudove!
A mi smo istina, mi smo vaša kazna,
omladine Srbije nije vaša kasa!
S verom u Boga, cenim prave vrednosti,
hoćemo osvetu, moramo pobediti!
Jer naši dedovi, nisu se prodavali
ostavili krv ali nikada predavali!
Mi se mučili, da bi vi mirno spavali,
sa našim životima se večno zajebavali!


ref:

PROTIV SISTEMA USTANI NEK GORI SVE
NE BUDI ŽRTVA BORI SE I NIKOME NE KLONI SE
OD TIH IMENA SVE SU SAME LOPINE
TOLKO TOGA PROLILE A NIKAD ZATVOR POPILE
PROTIV SISTEMA LEK SU OVE ULICE
ZAUZMI STAV I BUNI SE - SRBIJO PROBUDI SE
TO IM JE VERA, SAMO KEŠ JE MERA
MORAL I POŠTENJE DREMA, ZATO SVI PROTIV SISTEMA!!!

Belleti Srbija:

Došlo vreme da se sredi računica, sve je ludnica
kolko ubica je i dalje puna ulica?
Vlast je smenjena, došla su nova semena ,
koja srušiće ovo što je ostalo do temelja!
Priča nebitna, Kosovo cista polemika,
od dnevnika do dnevnika stalno je ista replika,
u zatvoru su neka nova dečica,
dok u parlamentu neka models zečica!
Spreči vlast!
A po ćuzama i dalje 15 istih, nesalomivih, cistih
dok svi sviraju kurcu 15 godina ko Dinkić!
Boli me Srbija ko rana ubodna,
misle da je dovoljno što pustili su Uroša?
I kažu da je svaka istraga po bontonu,
al opet brzo se zataškala ta o Tatonu...
Terate nas da vas sve na kanap besimo
nastavicu tamo gde sam stao sa represijom!

REF: 2x


MP3 Download: Belleti Srbija Feat. Zekaj - Protiv Sistema. mp3

Нема коментара:

Постави коментар