петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija - Niko Od Nas Nece Pedere
















Politicari brane pedere jebes zakon
kad navijaci sami moraju da traze zaklon
kad dodje oktobar ne propustite predstavu
EVO VAM MOJ KURAC ZA BRANKICU KURVETINU
pedere stitite mi smo trn u oku
ma i nek me uhapse to samo i mogu
mi ne idemo na ulice da isteramo pravdu
vec da ne bi sutra vid'o sljam i u svome gradu
ne znam sto nas svaki derpo sa cudjenjem gleda (sto?)
ima da ti slomim glavu jer to tako treba
dzabe i postoje ja ih smatram mrtvim
peder ovde ima veca prava nego SRBIN (sramota)
krse pravoslavlje skrnave boga
tol'ke lepe devojke a ti musko rokas
pederi, pederi sreca ce vam trebati
represija traje ali jos cemo se terati!!!!


LAZARE STO NE VIDIS STA RADE SA SRBIJOM
HOCE DA SVAKI PEDER MIRNO SETA ULICOM
TI SE BORIO ZA OVAJ NAROD PONOSNO 
A ONI PLJUNULI NA SRBE I NA KOSOVO!!!!


Zivot je jedan ali mi smo spremni
niko od nas nece pedere u zemlji
zivot je jedan ali mi smo spremni
niko od nas nece pedere!!!!

Novinarske njuske popunjavaju kolumne
pravda za pedere navijac neka umre
rade i sa drzavom a i protiv iste
jer to im svakog dana dozvoljava sistem
al nisu samo oni za nabijanje na kolac (ko?)
i javne licnosti isto jedu govna
sta im ko god brane bre to su mutna posla
razmisljaju normalno ali praznog mozga
i uvek ispadne da navijaci prete 
a to treba na tv-u da vidi i tvoje dete (je li?)
poruke nocu i danju da znaju samo
za sramne cinove nek pronadju drugi narod
moja je poruka cista kao obraz
hocu zdravu srbiju siroka vam evropa (MRS!!)
pa tamo idite i radite sta znate
a ovde cu bre pederu da JEBEM MATER!!!!

REF: 2X

MP3 Download: Belleti Srbija - Niko Od Nas Nece Pedere.mp3

Нема коментара:

Постави коментар