петак, 22. март 2013.

Belleti Srbija Feat. Lazar - Šta Moja Duša Zna














Belleti:

Da li imas srca da me zoves posle svega,
nemoj ni da sanjas da cu da te jebem posle njega!
Zamaskirane reci provaljene su u startu,
duso, moju ljubav prodala si ko prometej vatru!
A jedino mi krivo sto sam ispao budala,
malo falilo ti da me odvojis i od drugara.
Svako trazi djavola i ja nasao sam svoga,
sta sam oprostio i Bog ne bi preso preko toga!
Posle tebe pitam samog sebe gde si,
trazis me al me vise nema na istoj adresi,
nisam ostao tu gde sam vec sam nastavio dalje,
ljubav deli ordenje al ja sam sakrio medalje!
Nisam skriven posle tebe, shvatio sam da sam veci,
shvatio sam kolko vredim i da ponosim se necim,
a pesme o tebi, ne, to nisu samo reci,
shvatio sam i kad umrem sta ce da me cini vecnim!
Koliko se suza prolilo i flasa popilo
i sa drugovima ista prica sta sam dobio?
Samo ucene i lazi, cujem da me neko trazi,
ne pricaj mi iza ledja vec u lice lepo kazi!
Vise nemam 20 dina zivot mi vec daje znak,
da je vreme da uradim nesto upravo sad,
vise nismo amateri sad guramo igru profi,
a na putu bice kurvi ko sto reko sam u strofi!

Ref:

Nekom vredis sve, a nekom nista bas
zivot tera te na sve da odigras,
nekad glumis da si srecan, nasmejan
a kako ti je samo tvoja dusa zna...

Lazar :

Možda cesto preteram, ponese me ta nepravda
nisam mnogo mogao,zaboravim to nekada,
zvucalo je smešno,al sam postigao nešto.
Mnogima sam primer,setite se šta sam rek'o!
Godine kad prodju, tada otvara se kapija
najbolji drug rakija, moja strana slabija,
ukus tog karmina, koji deli se sa svima
ostavi za sebe ,ja cu piti s drugovima.
Kad u zoru spremim kofer, više necu biti ovde
nek moje pesme vode, svakog ko je bio voljen,
tu na levoj strani, cuvam ono što ti nemaš
srce koje kuca, njega dajem bez problema...
Dugo srecu cekam, ne prestajem da dremam
ostajem bez daha, nikako bez teksta!
Ponestaje mi snage,svima samo želim dobro,
u meni dobro vlada, isto želim svima vama.

Ref: 2x


MP3 Download: Belleti Srbija Feat. Lazar - Šta Moja Duša Zna. mp3

Нема коментара:

Постави коментар